Polski Złoty
Euro
Dolar
Funt brytyjski
Panel klienta
Zaloguj się
Załóż konto
Porównaj
0
Schowek
0
Twój schowek jest pusty
Koszyk
0
Twój koszyk jest pusty ...
wyszukiwanie zaawansowane
Producent
AZZARDO
CANDELLUX
COSMO LIGHT
EGLO
ELSTEAD LIGHTING
GLOBO
ITALUX
LIGHT PRESTIGE
Nowodvorski Lighting
TK LIGHTING
Kategorie
Cameleon System
Lampki Biurkowe i Nocne
Lampy Podłogowe
Lampy Ścienne i Kinkiety
Lampy Sufitowe i Plafony
Lampy Wiszące
Oświetlenie Zewnętrzne
Wentylatory
Oświetlenie
Regulamin
Kontakt
Strona główna
»
Reklamacje
Reklamacje
1. Bardzo prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze od kuriera.
2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego prosimy o sporządzenie protokołu uszkodzenia (wszystkie paczki są ubezpieczone).
a. Kurier ma obowiązek zaczekać do 15 minut ( po odebraniu przesyłki) aż odbiorca sprawdzi paczkę.
(protokół proszę napisać w dniu odbioru przesyłki)
b. Proszę zwrócić uwagę iż na wszystkich paczkach jest naklejone oznaczenie uwaga szkło
(proszę to zaznaczyć na protokole szkody)
3. Proszę odesłać protokół szkody mailem na adres
reklamacje@maxlamp.pl
4. Proszę również odesłać mailem zdjęcie uszkodzenia.
5. Rozbite klosze dosyłamy bezpłatnie najszybciej jak to jest możliwe (może to zająć od 1 do 10 dni roboczych)
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu